lördag 2 augusti 2014

Plötsligt är det augusti







Jag lever och mår gott.... Vad jag gör? Massor av saker, sedan det här kortet togs för två veckor sedan har jag solat lite.... Eller ganska mycket... Två dagar vid havet några timmar då och då på gräsmattan... Skönt och avslappnande.... Den extrema värmen har gett mig skäl att inte göra något speciellt... Med andra ord... Jag har bara varit.... Naturligtvis har jag gjort en massa saker, men bara om jag vill... Igår till exempel var jag här... Hornbore Ting 


Jag följde med kollegan C och två från Eysteins hov... De skulle spela teater... Fotot ovan är ODEN... Pjäsen var fantastisk, man föll in i spelet. Marknaden var härlig, allt var genuint vikingatid.... Min ICA plastpåse kändes malplacerad....

Idag, Uddevalla matmarknad... Halva världens mat... Var där tidigare i veckan men då orkade jag inte riktigt med... Så idag gör jag ett nytt försök... Ska nog köpa lite franska ostar... Ska jag nog...

=D

2 kommentarer:

Elisabet. sa...

Ja, med risk för att bli tjatig .., har du nånsin varit vackrare på en bild!!

Leina sa...

Elisabet: Nej jag tror inte det... Känner inte riktigt igen mig... Om jag ska va ärlig... Men tack, det värmer...